Časté dotazy

Je možné léčit paradentozu, nebo je onemocneění dědičné a nemohu s ním nic dělat?

+

Vždy je léčba nutná, aby nedošlo k postupné ztrátě zubů. Dědičná zátěž je u většiny případù minimální.

Co dělat když mi při čištění zubù krvácejí dásně?

+

Krvácení dásní je jasným příznakem zánětu. Je nutno navštívit zubního lékaře a určit o jaký stupeň postižení parodontu jde. Následně pak zvolit vhodnou léčbu.

Pociťuji zápach z úst a rozestupování zubů. Co je důvodem?

+

Zápach z úst může být způsoben patologickým procesem v ústech, zažívacím nebo dýchacím traktu. Vzhledem k tomu, že je tato situace spojena s rozestupem zubů, jedná se pravděpodobně o pokročilou parodontitidu a je nutná odborná léčba.

Mám obnažené zubní krčky, znamená to paradentózu?

+

Zubní krčky se mohou obnažovat v rámci zánětlivého (parodontitidy) nebo nezánětlivého (atrofie parodontu) onemocnění parodontu. Jasnou příčinu lze určit po vyšetření specializovaným lékařem. Dle příčiny je pak možno stanovit adekvátní léčbu.

Bylo mi řečeno, že mám paradentózu. Můžu mít zubní implantáty?

+

Ano, ale je nutné důkladné vyšetření s určením stupně parodontitidy, léčba tohoto onemocnění a pak případná implantace. Prognóza implantátù je stejně tak jako prognóza zubů spjata s úrovní hygieny dutiny ústní.

Jak probíhá aplikace zubních implantátů?

+

V první fázi dojde k zavedení titanového šroubu do čelistní kosti. Následuje individuálně určené období vhojování (závisí na typu implantátu, kvalitě kost a dalších faktorech). V druhé fázi se pak na implantát našroubuje tzv. pilíř a na něj se upevní keramická korunka.

Je implantace bolestivá?

+

Ne, ošetření se provádí v lokální anestezii a pooperační bolestivost je minimální.

Je možné provést implantaci u kuřákù?

+

Ano, ale kouření samozřejmě snižuje úspěšnost vhojení implantátu.

Je možné provést implantaci u diabetikù?

+

Ano, ale dle typu onemocnění (IDDM, NIDDM), jeho závažnosti a dlouhodobé hladině glykémie je ovlivněna úspěšnost vhojení implantátu.

Objednejte se

lorem ipsu afskbafka aogufbaslkfb aoafgblabsfla fblafbalfa